Dirk Oppier 32 jaar HBO Bachelor Communicatie 10 jaar ervaring in MarCom
PASSIES
Nieuwe media en technologie Dagjes uit Muziek produceren Sneakers verzamelen
SKILLS
Adobe (PS, PR, AI) CMS-systemen (WordPress en meer) Campagnes en analytics (o.a. Google, Meta) Prince2 Projectwerken
"Een sprong in het diepe?"
ALS EEN VIS IN HET WATER
Als je een langere tijd op een plek zit, is 't spannend om buiten je bubbel te treden. Maar ik weet zeker dat Pantropica een prachtige uitdaging biedt!
"Wat heb je aan mij"
DIT ZEGGEN COLLEGA'S OVER MIJ
Positief Voor 'het werk' niet noodzakelijk, maar essentieel voor een fijne werksfeer! ✨
Leergierig Marketingcommunicatie is innovatie, dus volg heel graag de trends op in het vak. 💡
Projectmatig in een team Kwaliteiten van het team gestructureerd inzetten met bijvoorbeeld een kanban-board. 🏆
Data-driven Verbeteren van campagnes, funnels en customer journeys met harde cijfers. 📈
Praktisch Ervaring van editor tot campagneleider, dus na het typen gaan we het doen! 🖐️
Doel Ik zet graag een stip op de horizon om met z'n allen naar toe te werken. 🎯
In Amazonia hebben planten en bomen de kans om echt groot te worden. Ik geloof erin dat wij als team ook grootse dingen kunnen doordat we een geweldige omgeving hebben.
"Hier ben ik o.a. trots op"
MCCAFÉ IN NEDERLAND GELANCEERD
Vanuit Franchisenemer Schouten kreeg ik de opdracht om McCafé naar Nederland te halen en de introductie-campagne te realiseren.
VAN 'ZWARTE MARKT' NAAR DE BAZAAR BEVERWIJK
De Bazaar Beverwijk krijgt een compleet nieuwe uitstraling om bezoekers een nieuwe Oosterse beleving te bieden.
"Ik ben ook heel benieuwd naar jullie verhaal hoe jullie de marketing-communicatie hebben gedaan van Orchideeënhoeve naar Pantropica."
NR. 1 TALPA INSTAGRAM KANAAL EN WEBSITE
Samen met mijn collega's van de online redactie hebben we in een groei van 81K volgers gerealiseerd in een jaar tijd.
ONLINE CAMPAGNE VOOR 13 GEMEENTEN
Op dit moment draai ik een gedragscampagne in 13 gemeenten, zodat inwoners nog beter hun afval scheiden.
"Wie niet waagt. wie niet wint"
VAN OMRIN NAAR PANTROPICA
Op dit moment ben ik communicatieadviseur bij Omrin voor het online domein. Ik richt me op de website, app, social media en online campagnes. Ik vervul een hele leuke taak en was in eerste instantie niet op zoek naar een andere baan.
Toch was ik direct verkocht toen ik jullie vacature voorbij zag komen op Instagram. Ik zag het al helemaal voor me. Verschillende doelgroepen van families met kinderen tot een wat ouder publiek. Flora en fauna als onderwerp. Beleveniscommunicatie. Creatieve uitingen. Bezoekers verwonderen. En nog veel meer.
Hoe dan ook. Het leeft in mijn hoofd. Ik ben benieuwd wat voor wensen er zijn en hoe ik kan bijdragen om op het MarCom gebied terrein te winnen!
EEN STEENTJE BIJDRAGEN
Als alle neuzen dezelfde kant op staan zal het marketingblok nog effectiever werken. Dus naast mijn eigen inzichten, luister ik ook graag naar het team, directie en andere collega's.
"Ik kom graag wéér langs"
KENNIS MAKEN
Een high tea in je eentje is wat saai. Dus ik hoop dat ik binnenkort een drankje met jullie kan doen om kennis te maken!
ps. Dit is geen poging om een gratis high tea te fixen. 🙂